I Love Peach
My lovely bestiee
February 19, 2012 @ 12:22 AM | 0 comments


         
okeyy korang , niee bestiee baru aku kat sane , hah kitorang rapat gyle kot , 24 jam berkepit jeaa , sampai kan ade yg cakap kitorang leess!!!ohhh nooooo , malu gylee kot , hmm , aku rapat ngn dea , aku tak sembang bnyak sangat ponn , sebab aku kne cakap ngn dea , bukan bahase melayu , kne cakap bahasa english pulak , bapak susah !, dea bahase melayu satu ape pon tak paham doo . aku pon bukan tahu sangat speaking-2 nie , aku salah pon dea betool kan , bapak malu kott haha , hari tuh pon dea sabut kelape , orang kepale , adoii semua gelak , malu dea , haha harituh kitorang main kejar-2 , tapi kitorang dua jelaa , dea tarik tudung aku sampai tertanggal daa , huh ! geram betol . aku just tarik rambott dea jee , haha , pergy tandas semua dengan dea , huh happy siot , kawan dengan amoii niee .harituhh , aku merajok dengan sape ntah , then dea pergy kat aku , dea pujuk , dea ingat aku nangis , then dea cakap mcm nie "why are you crying sue?" then aku cakap lahh , "ohh nothing" hmm :'( aku tak sangke dea amik berat pasal akuu haha , apeapepun sayang kau sangat qian zhu ;')

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"