I Love Peach
new bestiee :)
January 24, 2012 @ 10:07 PM | 0 comments



haha , okeyy guys , nie bestieee baru aku jugakkk doooo , hihi dea niee lain sikit , dea duduk tepi rumah aku jeaa , so nanty , selalu lahh kitorang jumpe , selalu lahh raound-2 naik motor ngn dea , baru-2 nie dea accident motor , hhaha padan muke dea , hihi cehh joke jea lahh , dea sumpah cute gyle ahh aku cakap , belum tengok depan-2 agy  sporthink kott dea niee , mmg aku syg ahh kann . aku bnyak cerita kat dea ape problem aku kat sini , dea dengar jeaa , and dea paham kan aku , huh , selalu pi kedai semua nanty ngn dea lahh kan haha  walaupon kitorang tak sebaye tapi takpe tuh bukan penhalangan untuk kita teros jadi bestieee <3 , fatin , iloveyouuntilmylastbreath :)

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"