I Love Peach
Lemah dalam percintaan :'(
January 26, 2012 @ 10:01 AM | 0 comments



kay guys , harinie aku rase sedih sangat doo ,aku ingt kn aku jumpe dea aku boleh happy kan diri aku , tapi sebaliknya? kitorang gado terok , sedih sangat , aku baru jea nak lepas kan rindu aku yg berape bulan tak jumpe dea nie , aku happy sangat bile dapat jumpe dea, tapi tybe-2 kitorang gado, salah aku ke? yee! memang salah aku , aku bodoh tipu dea kan? hunn , soryy lahh bee tade niat pon nak tipu hunn semua , ntah perangai bee mmg mcm nie , tak tahu knp. ntah laa susah sangat kau nakbgy aku peluang , aku pon boleh cakap , #MAHAL SANGAT KE AKU NAK BELI KEPERCAYAAN KAU? aku mmg kuat tipu kan ? tapi, aku tak pernah curang langsong ! dengan kau aku setia jea , weyyyyy please lah aku tak suka gado dengn kau . aku benci gaduh dengn kau! . dengan siape nanty aku nak menggedik weyyy ? kau jea yg paham aku semua ,yelahh aku mmg dah bnyak kan buat kau kecewa? weyy soryy laahhh . aku tak penah pon ,ade niat buat kau kecewa :( aku tak tahu , bnyk masaalah yg dtg ,aku tak nak gado dengan kau , aku syg kau weyyy :'( kau cakap ngn aku kau nak balas dendam kann? pleasee weyy jangan buat aku kecewa.kalau sekali aku kecewa ngn lelaki sampai bile-2 weyy aku ingattt . aku tahu , aku dah buat kau kecewa kan ? tapi knp org lain bole paham aku , knp kau tak dalam kess nie? ha? why you so serious syg? takpelahhh kalau kau dah tak syg aku kann? walaupapepunn aku syg kan kau sampai mati kalau kau nak balas dendam , balas lahh weyyy aku tunggu kau nak balas ape kat aku, AKU JUST CAKAP SEKALI JEA JANGAN BUAT AKU KECEWA , SEBELUM NIE ,MANE-2 LELAKI , SEKALI PON TAK PENAH KECEWA KAN AKU K :( kbaii aku tknk  kau yg pertame dan yg terakhir buat aku kecewa !

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"