I Love Peach
new bestiee :)
January 24, 2012 @ 9:53 PM | 0 comments


                                                                           
hihi:* nie lah bestiee baru aku kat sekolah  , kitorang same kelas , dea nie alwayss tolong aku , selalu tolong aku bnyak bnda laaa , haha .dea niee kalau badmood memang aku taknak layan ahh kan , pergy mane-2 jea selalu dengn dea jeaa . aku nak dea jadi bestiee yg baik , dea niee sabar jea dengan perangai baby aku niee , manje gylee ahh aku , semua aku nakk dea buat jeaa . dea terlalu syg kan aku , hihi kayy aku tak tahu nak cakap ape dahh , aku just nak cakap aku terlalu syg kan dea jeeaa laaa dea mcm bestiee aku yang lainn ., yang ade dekat KL nie , tapi kalau sekali dea kutok  aku , sampai mati lah aku benci dea , tapi aku rase dea tak mcm tuh kan , dea syg kan aku kn , sangop buat ape jeaa untok aku , hihi , kay sayang kau farah :*

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"