I Love Peach
Kenape kau buat aku macam nie :'(
November 24, 2011 @ 3:08 AM | 0 comments


 
   Sayang ? kenape kau dah banyak berubah ,kenape dah tak macam dulu? kenape ? kau dah tak sayang aku kea? dah ade awek lain kan ? k. aku try paham weyyy , dulu aku mmg perangai jenis mcm tak layan kau . tapi tak kan lahh kau nak balas aku mcm nie ? knp kiter dah jarang text ? aku tahu kau busy . ktakpe aku paham kau . aku try paham kau weyhh .hmm , aku masih tak paham lagi knp dengan kau . hariniee aku tunggu jea text dari kau . takade pon , tapi takpe ,aku yg start text dulu . but why kau late reply text aku ha? aku terkejot tybe-2 kau hanta text mcm nie "bee sory late ,ad hal tadik .Atcually,ad benda nak cakap neh .but   not now .and malam nehh kalau hunn tak text , jangan text ya ? jangan call or anything .If hunn onl pon jangan IM . jangan tegur untill hunn yg tegor bee okeh btw jangan rep text nehh oke ? pleaseee :(Thanks ,iloveyou :) kbaii." . knp kau buat aku sampai mcm nie sekali knp aku tak boleh nak reply langsong text kau?nak menitis air mata aku nie weyyh biler bace text mcm tuh, ape salah aku? kau gadoh kea?knp susah sangat nak dengar cakap aku nie? sampai bile aku nak paham kau weyy ?sampai bile? sumpah aku kecewa , dapat text mcm tuh dari kau . aku takot itu text terakhir dari kau jea .please lahh weyy jangan buat aku mcm nie bagai . aku sedih sangat :( AKU TAHU KAU DAH TAK SAYANG AKU LAGI KTAKPE AKU PAHAM TAKPELAH , HOPE KAU BAHAGIA KAYY ? AKU NAK KAU TAHU AKU SAYANG KAU KAY :'(

Why don't I ever get sick of you !
"How can i explain this feeling ?"